O korkuyu en iyi bilenlerdenim, Allah hepimize sağlıkla, hayırlısıyla güzel günleri görmeyi de nasip etsin, 3 kimyasal 1 zorunlu kürtaj ve geçen sene 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle ölü doğumla kızımı kaybettim, kızımdan hemen sonra korunurken hamile kalmışım, içeride kanama alanı olduğu için aylarca 20 hafta kadar yoğun regl kanaması yaşadım, sürekli lohusa pedleri kullandım, hastanede yattım, şükürler olsun kızım büyüdükçe kanama da alan da geçti ama tedirginliğim hala aynı, 32.haftadayım, hasretle bu kızımı bekliyorum, bugün kontorl var belki de artık sezaryan günü verilecek ama gel gör ki her annede olduğu gibi bende de bir korku, fakat sabretmek zorundayız, hakkımızda her şeyin en hayırlısı olsun, sağ salim kavuşalım yavrularımıza 🌸