portakalkeki Kızlar 17 günlük bebeğim bir saate yakın memede kalıyor, maksimum 2 saatte bir emziriyorum, gece o kadar tutmak dayanmak çok zor oluyor lütfen bi çözüm söyleyin sütüm fazla aslında doymuyor olamaz bir kaç gündür böyle uzun kalıyor
teletabi portakalkeki şuan memede kalması onun ihtiyacı kuzum. Benim oğlumda öyleydi 1 saati geçtiğide oluyordu. Henüz daha sizin sıcaklığınıza ihtiyacı var ve kendini güvende hissettiği tek yer🥰
bahtnurr1 portakalkeki doktorlar bunu önermiyor 15 dk şeklinde dönüşümlü emzirin diyor yoksa hep memede kalmak istiyormuş
Miralinda portakalkeki bence çok normal karnı doyduktan sonra ruhunuda doyuruyor aslında bebek benimki 2 aylık hala öylee bende alıştım bu duruma
Miralinda portakalkeki bence dursun durduğu kadar. Çünkü büyüdükçe kucağa bile aldırmıyorlar tadını çıkarın evet geceleri çok zor oluyor ama 40 indan sonra da gece uyanmalari bitiyor
bahtnurr1 portakalkeki sen çekeceksin canım bekle biraz zaman geçsin tekrar verirsin isterse zaten edeceğini emiyor diyor doktpr
bilnazo68o portakalkeki Bi süre yapışık kalacaksınız canım 🤗 benim oğlum meme de uyurdu. Sürekli emerdi. Emzik vermedim ben ama kendim emzik gibi sürekli agzındaydı
Asdf1233 portakalkeki canım aç olduğu için değil memede rahatladığı ve kendini güvende hissettiği için o kadar uzun süre kalıyor elleme boşver rahat etsin😍