Meer_ve146 hemotoloji bölümüne gittim oradaki sonuçlarımı kadın doğum doktoruna attım sanırım kan pıhtılaşması çıkmis bana hamile kaldığında kan sulandırıcısına basliycaz dedi ona kalsaydım bir daha hamile kalicaktim ve düşük olduktan sonra arastircakti çünkü kan pıhtılaşmasi düşüğe sebep oluyo sen bilirsin ama bı dahileye git durumunu anlat o seni hemotoloji bölümüne yönlendirsin ne yazık ki ilk dusukte araştırmiyolar illa 2. Düşüğü yaşamak gerekiyo ben elimden geleni yapıp hamile kalmak istiyorum çünkü düşük psikolojisi cok zor bu gün dahile bölümüne geldim egerki sonuçlarima tamam sıkıntı yok bu ay deneyin derse çalışmalara basliycam hemotoloji bölümü 1 ay sonrasına randevu verdi