Merhaba, 17.haftamdayım geçen ay 7cm ve 4.5cm olan miyomum 1 ayda 8cm ve 6.5cm olmuş, büyük olan rahim dışında ama şiddetli sol kasık ağrısı yapabiliyor dönem dönem, Bir de bacak ağrısına sebep oluyor sürekli. Özellikle yatarken kalkarken otururken vs hep bi ağrı oluyor bazen kramp gibi.
Doktor şimdilik bebeğe baskı yapmıyor hatta normal doğumu da şimdilik etkilemez dedi. Ama bir ay içinde bu kadar büyümesi beni tedirgin etti. Sezeryanla alınma ihtimali düşükmüş kanamayı artıracağından dolayı. Normal doğum esnasında da aşırı ağrı yapmasından korkuyorum. 40ım çıktıktan sonra miyomların alınması daha mantıklı olarak bakıyorlar.
Gerçi erken doğum ve düşük riski var umarım hamilelik sürecini normal tamamlayabilir.
Aranızda benzer durumlar yaşayanlar varsa tecrübelerini dinlemek isterim