Onurbunur Kızlar merhaba 10 haftalık gebeyim iki gündür acayip bir ağrı var kafamda sanki beynim içinde hareket ediyor neden ve ne ne yapsam geçer sizce
teletabi Onurbunur hormonların hızla yükselmesinden kaynaklı kuzum birde kan üretimi gebelikte %50 daha da artıyor buda baş ağrısı veya baş dönmesine sebep olabiliyor
Zehra9616 Onurbunur suan ensemde kocaman bir buz torbasi sarili geziyorum bu ara bendede cogaldi maalesef sicaklardan bol bol su icin su kaybindan oluyo olabilir
Zehra9616 Onurbunur ben agriya yenik dustum ve hastahane yolundayim inanilmaz sekilde agriyo artik dayanamadim
Zehra9616 Onurbunur inanilmaz kotuydum gittim hic bir sey yapilmadi tabiki sonrasinda eve geldim soguk dus alip enseme buz torbasini sarip uyudum ama hala agriyo basim maalesef siz nasil oldunuz 🙁
Seda_nrr Onurbunur aşırı sıcak hava sizin olduğunuz bölgede öyleyse eğer sıvak yapar soğuk duş iyi gelir birde tansiyonunuzu ölçün bir kaç gün tansiyon sa Eğer çok önemli gebelik te
Onurbunur Zehra9616 bende parol aldırdım yutmayı denedim yutamadım kocaman şey midemi bulandırdı yapamadım duracak gibi değildi çocuk şurubu içtim şükür geçti bakalım sabaha yenilemezse çok geçmiş olsun vallahi çok zor