Ayselina Mervekose123 perşembe günü gittim 34 haftaydık 2500 dedi cumartesi tekrar gidecem bakalım kaç gram almış olacak☺️☺️🤷🏻♀️
Veralynn Bizde 36. Haftaya geçiş yaptık bugün itibariyle. Kontrolümüz yarın bende çok merak ediyorum 2500 filan dese şükür namazı kılıcam 🤭
noktaninannesi Ayselina 3480 gramla 37. Haftamda doğum yapmıştım içimde yer kalmadı diye ağlıyordum 😂
Sevilss Eylulasknn nere zayıf ya benim ilk oğlan 34 2470 Gr mış 3970 Gr doğurdum gelişim geriliği olmasında kilo çok önemli değil bence zayıflar daha kilo alıyor daha kolay gelişiyor niyeyse
Eylulasknn Sevilss bazen yanlış ölçüm olabiliyor ama bu yüzden farklı hastanelere gittim aynıydı. İlk hamileliğimde 2900 dedi 2 gün sonra apar topar doğuma alındım 3600 doğdu 🤷🏼♀️ 38+0 da
Kaktus48 Mervekose123 32 haftalikken gittigimizde 2.400 gr di. 36. Hafta da gidicez bende meral ediyorum ne kadar olcak 🐣
tcasl Mervekose123 hahaha 🙈😆 kilo aldıracak bişey de yemedim aslında kendim de kilo almadım pek yapısal heralde doktor şekerden şüphelendi testlerde normal çıktı