Anneminnos Kbrasln inşallah 🙏 elbet bı zamanı vardır ama insan umutlaniyor .çok kafaya takıyorum herhalde stres oluyorum diye dün negatif çıkınca uygulamayı bile sildim .sonra dayanamadım .Allah’ım hepimize bu duyguyu tattırsin
Kbrasln Anneminnos bn de bu ay umutlammistim yumurtlama takibi felan yaptim olmadi 3 yil oldu 2 kez düşük yaptim sonra bir daha kalamadım
N3F3RT4RI Mom433 olabilir tabi psikolojik olur, mevsimsel olur 😏 hayırlısıyla gelsin inşallah 🙏 Rabbim en doğru zamanı bilir ❤️
Kbrasln Mom433 stres etmeyin ins vardır umur hep.olsun olacaksa tek ilişkide olur sadece rabbik.nasip etsin
Tucee9 N3F3RT4RI haklisin canim.. bir yandan testi erken yapmis olabilirim gibi geliyor. Napalim adeti beklicez artik eger gelmezse pazartesi gunu kan testi icin giderim. Nasip kismet bundan sonrasi😊 insallah her sey guzel olsun hepimiz icin🌼