Tucee9 Yok canım yapmadım.Daha doğrusu negatif görücem korkusundan yapamıyorum.Tam 2 yıl oldu ve ilk aşılama sonucumu öğrenicem.Çok umutluydum ama adet sancım da var.Aşılamanın 14.günü Perşembe sabahı yapıcam nasip olursa.Sen ne zaman yapmayı düşünüyorsun