Sedaince İlk hamile kaldığımda burda postları okuyordum yirmili hafta yazanlara imreniyordum şimdi 24 olduk zaman çok hızlı 🥰 sizde durumlar nasıl
AlyaEkmen_ Sedaince 20+0 havuç olduk oğluşumla bana da çok hızlı geçiyor zaman özleyeceğim hamileliği 🥲🤰🥕