Kızlar merhaba 38+4 olduk bugün normal doğum olacak inşAllah ama hiçbir belirtim yok geç mi doğacak aceba ya da bianda mı belirtiler olup geliyor bebiş 🙈gören diyo sen daha doğurmazsın karnın aşağı inmemiş falan diye 🙄 bekledikçe de zaman geçmiyo ay 🤦🏻♀️😂