sedefyarsii1 şöyle anne yanına 5 ay yatacak sonra dönmek istediğinden rahat edemiyor , ben 1 yıla taşınacağım gittiğim yerde oda yapacağım zaten ama odayı sipariş edip sadece beşik kuracaktım büyüyen beşiklerden alıp ama fikrim değişti montesori yataklar hoşuma gidiyo ve onu kuramam bu evde yerim yok. O yüzden pişman oldum keşke park yatak alsaydım dedim