Biz de bugün 10 haftalık olduk, bulantı ve öğürmeler sabah oluyo genelde ,çok değil ama. Sadece iştahım yok ,hiçbir şey yemek istemiyorum 😔Kilo da vermişim zaten,umarım iştahsızlık uzun sürmez..Bi de hemşire olduğum için nöbete kalıyorum sürekli,uyku düzeni falan hiç yok ,çok zorlanıyorum o yüzden🥲🥲