Kusciviltisi isimsiz1i ay gittim acile korkudan bebek gene dönmüş artık baş aşağı değil😂 herşeyi de normal cıktı cok şükür
Gunes99 Kusciviltisi iyi yaptınız lütfen kasik ve bel ağrısını dikkate alın doğum veya düşük belirtisi olabiliyormuş ♥️
Kusciviltisi Gunes99 zaten direk okuyunca evi felan boşverdim doktora koştum bebeklerimizden önemli değil Allah razı olsun sizdende♥️
Annem1 Kusciviltisi acile git. Kalçaya vurdu ise ağrı herzmankinden farklı ağrı var ise, lavobaya çok gidiyorsanız hemen gidin. Nst de sancıya bakarlar. Allah korusun erkrn riski falan olursa ciğer geliştirici falan yaparlar
Kusciviltisi Annem1 doktorumda zaten direk gel dedi hemen gittim nst ye bağlamadı ama aklımda o kaldı soru işareti olarak galiba kendimi yoruyorum bu aralar ondan oluyor 🥰
Annem1 Kusciviltisi aman dikkat et canım. İhmal etme kasık, bel ağrılarını. Çok geçmiş olsun. Yorma kendini🌺