Tuqbarsberen doktorum hiçbir zararı yok devam edebilirsin dedi bana ancak aynı hastanede yaptırıyorum lazeri, gebelikte böyle bir sorumluluk almaya pek yanaşmıyoruz diyorlar. Bir de ben beş seansa gitmiştim baya azalma olmuştu. Şuan sanki eski haline dönmüş gibi görünüyor gözüme. En iyisi doğuma kadar ağda, sonrasında tekrar lazer