Hulya_sen Didemmsss ebru hanımı bilmem ama canım benim de ablam orda doğum yaptı ve takibi orda yapılıyodu kendisi o hastaneden çok memnun kaldı gercekten gerek hastane olsun gerek doktorları olsun gayet iiyiyimş☺️