Gokcee123 Nst ye kaçıncı haftada başlıyoruz. İlk gebeliğim kontrole gittiğimde 34 haftalık olacağız. Başlar mıyız
Melike Gokcee123 Benim doktorum 35 den sonra başlarız demişti. Yavaş yavaş başlanır artık bence 🤷🏻♀️
gokcekocyigit07 Doktora, hastaneye, gebeliğe göre değişiyor ben 33 de başladım daha önce ki gebeliğimde, ama çok daha sonra da başlayan var, bu gebeliğimde 28 de nst ye girdim mesela 🤷♀️
1prens_annesii Gokcee123 ben 33 haftada başladım bebeğim çok kasılıyordu şuan 35+4 çok sancı çıkıyor erken doğum olur gibi
Mehtap23 Gokcee123 ben 28 de girdim tehlike vardı diye acilde nst ye ama doktorum 33 de artık her geldiğinde giricen nstye dedi.