Aysunozb Kızlar covid aşısı olduktan 2 hafta sonra hamile kaldım çok üzgünüm şuan 7 haftalık bu durumu yaşayan anneler var mı bi sorun yaşadınız mı ? 😪
HEY03D Aysunozb yumurtlama gününden 1 ay önce aşı olmuştum 2.doz. Şimdilik bir sıkıntı yok 10+2 deyiz 😇
Clementinee Aysunozb siz yinede kendi doktorunuza danışın isterseniz burda böyle yorumlar yapmak yasakmış sanırım ben kendi doktorumun bana söylediği şeyi aktardım size içiniz o şekilde rahat etsin İnşallah sağlıkla kucağınıza alırız bebeklerimizi 🤍
Aysunozb Kızlar benim korkum ne biliyomusunuz aşı beyini yada kasları flan etkilermi hiçkimse böyle bişi demedi ama aklıma geliyo kendi kendime HEY03D
Clementinee Aysunozb yok canım ben kaç doktora sordumm içim rahatladı bebek daha ilk haftalarda olduğu çok minik olduğu için sorun olmaz dediler gelişimi o haftalarda başlamıyor çünkü
Aysunozb Clementinee Kızlar benim korkum ne biliyomusunuz aşı beyini yada kasları flan etkilermi hiçkimse böyle bişi demedi ama aklıma geliyo kendi kendime
Sevimlianne_adayi Clementinee Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. Forum’da aşıların gerekliliğinin sorgulanmasına izin veremiyoruz. 💜
Clementinee Sevimlianne_adayi ben yanlış birşey yazmadım doktorumun bana söylediği şeyi yazdım onuda sorulduğu için yazdım kimseyi yönlendirmedim de. Teşekkürler paylaşım için izlicem.