gokcekocyigit07 32+4 den Günaydın güzel anneler, bugün kontorl var, bakalım ne diyecek doktorumuz, dualarınızı bekliyorum, sizler de durum nasıl?
gokcekocyigit07 aysekmral Amin teşekkür ederim, hepimiz hayırlı haberlerle gelelim, sağ salim kavuşalım yavrularımıza 🥰🤲