QOH hanımefendi ne doktorsunuz ne bir sağlık çalışanı bide millete doktorunu şikayet et diye akıl veriyorsunuz. Ben sağlık personeliyim ve hemen her günümü kadın doğum alanında geçiren biri olarak söylüyorum, hamilelikte meme ucunu uyarmak oksitosin hormonu salgılatır. Sütün kanallar içersinde ilerlemesini sağlayan bir hormon olduğu gibi aynı zamanda rahimi kasarak doğum eylemini başlatmaya yarayan bir hormondur. Bilimsel bir şekilde de kanıtlanmıştır, nst’ye bağlanan bir annenin meme ucunu uyarması istenmiş ve anne meme ucunu uyardıkça nst’de kasılmaları ve bebeğin kalp ritmindeki değişiklikler gözlemlenmiştir. Meme ucu testi olarak araştırabilirsiniz. İki doktor görünce koca tıp literatürünün doğrusu değişmiyor maalesef.