Happyasya Arkadaşlar merhaba sezeryan doğum yaptım bel korsesi kullanmak istiyorum kullanan memnun kalan varsa paylaşabilir msiniz🙏
mavi-woswos Happyasya henüz kullanmadım ama yamuna nın lateks korsesinden çok memnunlar.internettende bi bakın isterseniz.
mavi-woswos tugba_44 Doktorum ikinci gün takabilirsin demişti.ama benim çok fazla dikişim vardı baya canım acıdı baskıdan dolayı. 1 hafta sonra takabildim.