Yenianneadayii kahve hariç diğerini yapabilirsiniz zaten,kahve bebeğin beslenmesine olumsuz en büyük etken olan kafeinden ötürü gebelik boyunca önerilmiyor ama size kalmış tabi ki.Kimisinin bebeği etkileniyor kimisi etkilenmiyor.Kafeinsiz de tercih edebilirsiniz.Belli bir aydan sonra kafeini belli bir oranda tüketmenizde bir sakınca görmüyorlar.