Sevgi1620 Haftada olanlar neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor.Benim idrar yolu enfeksiyonum var halsizlik ishal olarak geçiyor var mı yaşayan.
Hhfff Bende de bazen bıçak saplanır gibi kasık ağrısı oluyor ve çok uykum geliyor onun haricinde hiçbir sıkıntım yok çok şükür
Merveh Hamileliğin basından beri en rahat haftam diyebilirim😍 bulantılar nerdeyse tamamen gecti ilk baslarda lekelenmem vardı o da geçti çok şükür inşallah böyle devam ederiz😄🥰