Lavmanla iyice boşaltılmış olması gerekiyor aslında yolun, çünkü hem doğumu zorlaştıran bir şey orada hala bir şeyler olması hem çocuğa gelmesi halinde enfeksiyon riski yüksek. Bu doğum yapan kadının hatası değil lavmanın tam yapılmamış olmasından yani ebelerin hatasından kaynaklı. Utanmak değil ama başıma gelmesini istemem