ikincim253 arkadaşlar hamile iken lazer yaptıran yada yeni başlayan varmı acaba , ben bi başlamayı düşünüyorum da
eylusko ikincim253 ben 3 kere gittim . doktor bi sakınca olmadığını söyledi . düşük dozda çalışıyoruz. radyasyon vermiyor ısı veriyor sonuçta . ağdanın kendimce daha zararlı olduğunu düşünüyorum çok.fazla anlık acı veriyor ve kasım kasım kasılıyorsun
tugba_44 ikincim253 ben bı kere evde denedim hemen çıktı hormonlardan dolayı fazdasi olmaz miş agdaya döndüm lohusayken de olmaz miş anca doğumdan 6 ay sonra falan herhalde
irem ikincim253 Lazerin bebek için her hangi bir zararı yok fakat gitseniz de lazerin bir etkisi olmayacak size çünkü değişen hormonlarımızdan dolayı. O yüzden gebelikte lazer önerilmiyor. Bence gidip boş yere masrafa girmeyin, yine de tercih sizin.
Mervediz1 ikincim253 ben gidiyorum doktorum hiçbir sorun olmaz dedi en son 3 ay önce girdim hala çıkmadı yani gebelikte hormonlardan kaynaklı etkisi olmaz deniliyor vs. Falan ama bende hiç öyle bişey olmadı canım Ağda daha fazla canımı yakıyor kasılmama sebep oluyor maalesef
gokcekocyigit07 Hayır hamilelikte doktorlar önermiyor, doğum sonrası düşünün tabi yine de kendi doktorunuza da danışın 👍
ikincim253 eylusko bende öyle araştırdım normal zamanda lazer nasış zararlı ise hamileliktede öyle bebek için bi zararı yok dendi tabi doktoruma soracağım
ikincim253 tugba_44 ağda falan öyle zor geliyor ki 🙄 en azından bi başlamak istedim bakalım nasıl olacak
tugba_44 ikincim253 Malatya da agdaya gittiğim yer güzel yspiyo zaten neredeyse 2 ayda bı gittim son haftalarda yim bı kez daha gitcem lazerde de hassas canım yaniyo zaten hamilelik ten dolayı başa dönmüş gibi oluyo bide agda hem uygun hem de cogalmadi
Dilaraeslem ikincim253 lazer bi Işın ışının da ne kadar zararlı olduğunu anlatmaya gerek yok sanırım ve hamilelikte hormonlar değiştiği için istediğin kadar lazer yapsan da karşılık alamayacaksın keşke hamile kalmadan önce düşünüp lazer yaptırsaydınız yada doğumu beklemenizi tavsiye ederim
ikincim253 Dilaraeslem hamile kalmadan öncede düşünüyordum ama hamilelikte çok zorlandığım için bi fikir almak istedim
Dilaraeslem ikincim253 evet evet haklısınız bende zorlanıyorum hassas vücut canım çok acıyor ağda yaptırırken 2 kere ağladım ki canı tatlı bi insan değilimdir