Kızlar merhaba bugün 26+1 olduk oğluşumla 💙 bugüne kadar çok rahat geçirdim hamileliği hiç bi sorun yaşamadım ama buraya da yazmak istedim bi fikir edineyim diye.Göbek deliği etrafında oluşan bi ağrı yaşıyorum benim gibi olan var mı? Doktora henüz gitmedim normal olabilir diye. Karın ağrısı yaşayan var mı bu haftalarda? Neden olur ki büyüdüğü için diye düşünüyorum ama?