kbramehmet miniksevdamm bebeğin kalp atışları çok iyi yalnız senin sancı baya var sanırım kaç haftalıksın
02112017 miniksevdamm baya sancılarınız var gözüküyor bebeğin kalp atışı iyi 40 I geçerse sancı sayılıyor
Emsare Düzensiz sancı var sıkıntılı bi durum çünkü böyle devam ederse bir süre sonra düzene giriyor, yüksek çıkmış. Siz hissediyor musunuz
miniksevdamm Emsare gece geldiğimde hissetmedim o zaman bu kadar yüksek değildi şimdi çok hissediyorum
hilal20gcm miniksevdamm sancınız var Ablam da 35+0 dı dün çıktı hastaneden onun daha da düzenliydi sancıları ama iğnelerle ilaçlarla sancıları durdurdular korkmayın inşallah sizin de durur fakat ağrı nasıl bir ağrı dün gece bende gidecektim acilden 34+3 günlük hamileyim kasılmalarım çok sıklaştı karnımda taş gibi oluyor toplanıyor ve belim ağrıyor sizin nasıl
miniksevdamm hilal20gcm ayyy inşallah darısı bna 2 hafta olsa yeter ilk başlarda hiç hissetmedim sadece bel ağrısı vardı 3 gin çektim normal diye ama o sancıymış işte bebekte kendini kasıp kasıp bırakıyordu ben boşa bekledim bak git hemen
hilal20gcm miniksevdamm işte benim nerdeyse 1 haftadır sık sık oluyor kasılmam özellikle geceleri ama bak şimdi kalktığımdan beri kasılmam olmadı gibi hiç bu yüzden boşuna gitmiyim diyorum sizin hep mi oluyordu gün içinde benim geceleri genellikle 20 dakika 30 dakika da bir kasılma oluyor gündüzleri saymadım
Alyaesmaa miniksevdamm 100 olmuş sancın benimde 35haftada 93lere çıktı serum verdiler ciğer geliştirici verdiler 1gun hastanede yattım nst de sancı bitince eve yolladılar 37 haftalık oldum 2 cm acıklıgım var senin acıklıgım varmı
miniksevdamm Alyaesmaa bir sürü serum verdiler sancılar bitmedi ama düştü 1 saat önce eve gönderdi sancı hissedersem hemen yoksa 2 günde 1 gideceğim