Zhrbzl ay ne saçma 3 4 hafta geri olsa anlarım da normal doğuma engel değil ki rahat 3 kilo olur zaten. Ayrıca üzülmeyin geç döllenme olmuştur benim de 1 hafta önde doktor 1 hafta erken geç döllenme olabiliyor demişti. Ayrıca belki 40. Haftada gelecek bebeğin süresini tamamlayıp. Ne alaka sezaryan anlamadım başka doktora gidin bence danışmak için.