Merhaba arkadaşlar
bugün ki randevumda doktorum kalpte parlaklık olduğunu söyledi. İkili taramam temiz çıkmıştı, ense kalınlığı, burnu, kafatası her şey normaldi. Ama bu parlaklık riski arttırıyor dedi. Moralimiz çok bozuldu. 18 haftalık gebeyim. 20. Haftada detaylıya girmemi söyledi. Sizde de böyle bir durum oldu mu?