Deryanur-devran Kızlar merhabalar 31 haftalık gebeyim ve erken doğum riskim var rahim duvarında incelmem var 31 haftada doğum yapıp bebeği küveze giren var mı küvezden sonra herhangi bir rahatsızlık kaldı mı bebekte ben çok korkuyorum bebeğim daha 1600 kilo
Merve5561 Deryanur-devran benim ilk hamileliğimde riskim olmuştu rahimağzı kısalmıştı canım dr bana 34 ü bi gör sonra sorun olmaz diyordu ama zamanında doğdu kızım bi tanıdığım 24 haftalık doğum yaptı bebek 4 ay küvözde kaldı ve şuan 3 yaşında çok sağlıklı maşallah o yüzden basen hiç belli olmuyor dua et bol bol yat dinlen hiç yorma kendini inşallah zamanında doğar ama haftan çok iyi biraz kalsa da küvözde sonra sağlıkla alırsın kucağına inşallah şimdi doğsa bile
Moon_light Deryanur-devran hic bisey olmaz ilk once korkmayin ciger gelistirici yapmislardir zaten cok fazla kalmaz kuvezde . Simdi tek yapacaginiz sey dinlenip kazansbildiginiz kadar sure kazanmak Allah yardimciniz olsun insallah bebeginiz saglicakla gelsin ❤️❤️❤️
Sevim1609 Deryanur-devran Canım eşimin yeğeni var 31. Haftasında doğum yaptı 1700 gr 9 ay önce. Sadece 2 hafta küvezde kaldı sonrasında çöktü şuan maşallahı var gayet iyi 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Deryanur-devran Merve5561 inşallah canım bugün gittim tekrar sancım 75-80 Ağrıdan uyuyamıyorum ama açılmam yok çük şükür sürekli yatıcaksın dedi
Deryanur-devran isimsiz1i onları ilk zamanlar kullanıyordum şimdi başka bir ilaç verdi sancım açılmam dursun diye
Deryanur-devran isimsiz1i ben 3 saatte bir kullanıyorum yine de belli bir zaman sonra sancım devam ediyor ilk gebeliğimde de aynı şey olmuştu
isimsiz1i Deryanur-devran ya iki gündür bölerek kullanıyrm crono hapını bugün sertleşmedi karnım siz de bölüyormuydunuZ
Deryanur-devran Moon_light inşallah kesinlikle yemek ve lavabo haricinde ayağa kalkmamı yasakladılar zaten sürekli yatıyorum ama sancılar biraz zorlaştırıyor yatmamı🤦🏻♀️
Deryanur-devran isimsiz1i aslında ben o ilacı kullanmıyorum nidicard ilacımın adı tam kullanıyorum doktorum 4 saatte bire indirdi bazen 1 saatte bir içiyorum karnım da bir yumuşak bir sert
isimsiz1i Deryanur-devran evet bebekler geriliyor rahimde sertleşiyor ama anneme sordum sizde de oluyormuydu evet oluyordu dedi pek korkmamak lazım
Deryanur-devran isimsiz1i Tabiki öyle benim tek sıkıntım sürekli nst de sancım çıkması 70-80 i aşıyor gece uykum kalmadı bitkin düştüm artık
minikprensimmm123 isimsiz1i Canım bende 35 haftalık oldum bebeğin hareketleri nasıl benim ki bazen çok güzel hareket ediyor bazen de yavaş yavaş ediyor
Deryanur-devran isimsiz1i doğrudur 25. Haftadan beri sancı çekiyorum hastaneye yatmamı söylediler fakat ben evde yatmak istedim haftalardır yatağa bağlıyım bu yüzden 🤦🏻♀️
Sevim1609 Deryanur-devran Aynen canım 🙏🏻 Benimde erken doğum riskim var onun için çok araştırıyorum ama hiç korkma bebekler çok çabuk toparlıyor 🙏🏻☺️
isimsiz1i Deryanur-devran bende 35 oldum bende öyleyim yspacak bişe yok bebeklerimiz sağlıklı olsun yetrr