alpinannesiiii 19 haftalıgım dün sabahtan beri sağ tarafta karnıma doğru sürekli sancı girmeye başladı akşam geçer gibi oldu geri geldi uyandım hala cok az var. Birde dünün gecesi çocuk cok asagıdaymıs gibi hissettim anlayamadım sizde doktora görünmelimiyim??
alpinannesiiii Hemsireanne7979 tahlil verdim kontrolüm 9unda idrarım cok koyu 1 aydan beri koku oluyor bide sanırım bi problem var
Hemsireanne7979 alpinannesiiii enfexia diye bi antibiyotik var gebeler kullaniyor doktirunuza danisip kullanabilirsiniz
Elika0 Enfeksiyon olabilir doktorunuza mutlaka gidin. Sağlık ocağında enfeksiyon için de tahlil verebilirsiniz bir güne çıkar sonuçlar. İhmal etmeyin geçmiş olsun
alpinannesiiii Elika0 tahlil sonuçlarım var elimde yaklaşık 15 gün önce yapıldı kırmızı olan yerler var kontrole gidip onları göstereyim o halde duruma göre bakarlar
Elika0 alpinannesiiii tabi yarın sağlık ocağına mutlaka gidin. Doktorunuzdan randevu alabiliyorsanız yarın kendi doktorunuza sonuçları gösterseniz daha iyi olur. Sağlık ocağına giderseniz de kendi doktorunuzu mutlaka bilgilendirin