icedearth Kızlar şimdi çatı muayenesinden çıktım, 2,5 cm açıklığım varmış nstde sancı da çıktı. Halbuki kendimi hiç doğurcak gibi hissetmiyordum 😂 bu açıklıkla ne kadar sürede doğururum acaba bi tahmin yürütebilir miyiz tecrübeli olanlar
gldn065807 icedearth ben 10 sene önce gece 11 de 2 cm le gittim ertesi gun 4:30 doğum yaptım daha bide suni sanciyla ben biraz zor açılma oldu benimde gittiğimde sancım yoktu sonra sonra başladı bakalım bu gebelikte ne olcak
momnilsu Hiç açıklığım yoktu sabah 4:30’da bir santim ile başladı 6.00 da üç, 8.00de altı 8:30’da sekiz santim oldu. Ama sancı şiddetim de o hızla arttı. Bir avazda kurtuluruz inşallah 🙏
Gnssc Benim 1.5 cm açıklığım vardı ertesi günü bulabilir demişti ebe. Sonra sezaryen oldu O yüzden bilemiyorum 🙄