Bu dönemde kendini kötü hisseden herkes test yaptırmalı vakit kaybetmeden özellikle de gebelerle kronik hastalığı olanlarla yaşıyorsa. Allah korusun kişi hafif atlatır ama yanındakilere geçer falan artık griptir deme lüksümüz yok. Siz de test verin pozitifseniz bile ayrı odaklarda durun virüs yükü diye bir şey var vücudunuzdaki virüs yükünü arttırmamış olursunuz böylece, bol su için doktorun önerdiği ilaçları alın ve beslenmenize dikkat edin oda da egzersiz yapın sakıncası yoksa 🥰