Betulozen21 bende öyleydim canım . Adet olurdum ama hamile gibi hissederdim kendimi . Bebeğimiz olsun diye çok istiyorduk çünkü . Şimdi hamileyim hatta 25+6 haftalık karnım büyüdü hatta bebeği hissetmeme rağmen hamile olduğuma hala inanamıyorum . Tedaviyle oldu bebeğimiz . Ama tamamen psikolojik bence önce istedim olmadı beynim olmayacağına şartlandı ona rağmen hamile gibi hissederdim hep canım birşeyler çekerdi sürekli şimdi de var ama aşerme yok karnımı görmesem bebeği hissetmesem hamile olduğuma inanmayacağım