Betulcrgl Yok öyle birşey sakın korkma..20 senedir evde kedi besliyorum.Şuan evde iki kedim var ikisi de aşırı tüylü.Aşıları tam hiç bir sorun yasamadım.Yılda bir check up yaptırırım çıksa bende çıkardı.Ayrıca sokak hayvalarını da besliyorum.Toksoplazma bile çıkmadı bende.Üstelik kediye de alerjim var ama önlemlerini aldım.5 aylık hamileyim hiç bir sıkıntım yok çok şükür.Üstelik ben iki kedimle beraber uyuyorum.Bebek dogunca da birlikte büyüyecekler.Oyle hurafelere inanma.Özellikle yaşlılar bebekle yanyana olmaz,uzak tut kist yapar cart curt flan diyecekler.Kedini sakın soyutlama.Ben iki kedimi de çocugum gibi gördüğüm için herhangi bir soyutlama yapmayacagım.Tek fark ben dogurmadım onları onun dısında onlar da evin bireyi