Busearss Betulcrgl 12. Haftada kolay kolay soylemiyorlar ama insallah gosterir canim yanilma payi cok oluyormus bize özelde kemik yapisi kiz dendi dogruydu 😊
Busearss NurZenkin Ya ben 2.gebeligim olmasina ragmen anlamiyorum o sivriligi felan valla. Kizimda cok kilo almistim bunda veriyorum ve karnim okadar yok fark bu 😂
NurZenkin Busearss yanlar hiç yok kimisinin dolgun gibi oluyor benim üçgen gibi gidiyor 🙂 en güzeli de ilk hamileliğim ve 1.5 kilo almışım..