minik_7984 Kızlar gunaydın 🥰 5 aylık hamileyim ve her sabah uyandığımda diş etlerım kanıyor duzenli olarak dişlerimi fırçalıyorum da ne yapsam iyi gelir kekık suyuyla gargara yap dediler ama bebegıme bır zararı olur mu?
ikikuzuannesi_18-21_ minik_7984 geçmiş olsun benim de aynı şekilde oldu dişçiye sordum eğer tansiyon problemim yoksa bir su bardağı suya bir silme çay kaşığı tuz koyup gargara yap dedi size de iyi gelir inşallah. Hamilelerde çok karşılaşılan bir durummuş.
minnakanneeee Durudefne61 ayyy iğrenç bir tadı var aldm ama iki defadan başka kullanamadım midem bulandı
minik_7984 ikikuzuannesi_18-21_ tesekkur ederim canım 🥰yaptım onu bır hafta boyunca falan ama yine oldu
Durudefne61 minnakanneeee aynen tadı kötü baya Benim midem kalkmadı ama allahtan 😀 diş etlerime baya faydası oldu 😊