Edali87 Bu iğne nereden vuruluyor yatiriyorlar mi 700 800tl dedi bana sekreter yatış gostericez dedi ama iğne ilac için formalite galiba yoksa kalacak degilmisim.ama belki reaksiyon a bakarlar alerji vs bilmiyorum. Nasi bisi aciyor mu olan varmi
Sedakbyk Edali87 devlet hst.oldum hicbir ucret odemedim,once uyusmazlik testi yapildi sonra kalcadan igne vuruldum acimiyor merak etmeyin,herhangi bi yatis olmadi igneden sonra 15 20 dk bekledim sonra eve geldim.
tazeannecik1 Edali87 Ben kanamam olduğu için 12. Haftada oldum özel hastanede 120 tl ödedim devlette ücretsiz oluyor kalçadan oldum ben
Zezeeeyyldrm Edali87 kanamam olunca 6 haftalıkken oldum devlette ücret ödemedim ve 28. Haftada yine devlete oldum ücretsiz