ecemsmom Momyyy16 ilk zamanlar yemiştim ama sonra videolar gördüm içinde kurt 🐛 vardı sonra tiksindim yemedim 🙄belki bozuk olanları öyledir
bahtnurr1 Momyyy16 şükür sağlıklı canım 30haftaşık olduk nerden baksan 10-15 defa yemişimdir. İçerisindeki yağ palm yapı yani ayçiçek yağı gibi biley
mom8327 Mesela bende burger krizi yaşıyorum ama kendimi tutup ayda 1 yapıyorum 3 ay bitti 3 kere yedim daha 😂😂
Btl_ulusal Momyyy16 içindeki yağı koymadan ye normal makarna gibi bir farkı yok ki ama yapı katkı maddeleri içeriyor olabilir