Ben gece resmen yüz üstüne yakın uyuyorum farkında olmadAn 31 + 2 yim bu göbekle nasıl becerdiğimi bende bilmiyorum hatta sabh karnımın onune kdar hep yatak iZi ordanda anlıyom ve cok saga sola dönuyorum 5 dk bir dıyebılırım kendimi kasıp ıstemsizce gerınıyorum da acaba bebişe sıkıntı olur mu