Yasemincngz Son 14 günüm kaldi 3 hamileligim diger hamileliklerimde karnimda dönerlerdi cok hareketlilerdi ama bunda öyle bisey olmadi tek ayak kol uzatma gbi hareketleri oluyo neden acaba
MerveCeren Yasemincngz benimde son 12 günüm tekmeler azaldı genelde ittiriyor yada dikiliyor karnımda yeri azaldığı için rahat hareket edemiyor dedi doktor , endişe etmeyin gelmeye hazırlanıyor kuzularımız🥰
Selcansahin33 Artık yeri daralıyor ondan olabilir veya suyu azalmış olabilir benimde son 17 gün gözüküyor ama her an gelebilir bekliyorum 🤗
Yasemincngz Selcansahin33 ilk baslardan beri böyle ama cok siddetli hareketleri olmadi hic suyumda iyi
MerveCeren Akkoyu 40+3 de doğurdu arkadaşım onu görünce ümidim kesildi 38de gelir diyordum ama tık yok 🤦🏻♀️
Akkoyu MerveCeren benim ümidim yok artık açılma yok sancı yok sanırım yarın doktora gidince artık sezeryan olalım dicem 😢
MerveCeren Akkoyu hiç belli olmaz o arkadaşımda öyle dedi doktora gideceği günün gecesi birden sancılandı hiç açılması yoktu 5 saat içinde açılması oldu çokda güzel doğum yaptı bekleyin bence sağlık açısından bir problem yoksa suyu azalmadıysa falan son güne kadar bekleyin🌸
TugceSmile Biz de erken doğum riskiyle 36+2ye kadar geldik. En az 1 hafta daha dayanalım en azından 37yi görelim, çok rahatlayacağım 🤗🙏