Deryademyagiz Byzm53 hayır bende yok ama ara ara belden ağrım oluyor bu da yalancı sancılar belliki çok dikkate almıyorum yarın kontrolüm var bi kızım olacak sizin cinsiyet ne?
Deryademyagiz Byzm53 korkma ciddi bi durum olduğunu düşünmüyorum haftalık kontrolleriniz yok mu sizin ?
Pelin-08 Berryusss benimde sekiz aralık hala doğuramadım erkek bekliyoruz ben bu önümdeki günlerde gelir diye düşünüyorum şuanlık normal bekliyoruz ilk bebegim