Dilarass Cok zor caresizim benim doktor izinde. kendisinden cok memnun degildim ama doktor yok piyasada. bana vajinal kultir 6 aydir yapmadi cok kızgınım. meger cok riskli bi baktero varmis. hastanede yatarken zorla aldirdim hemsireye. oni bile bana tel.de soylerken bence temiz cikacak ama yine de yapalim dedi. aylardir idrarda lokosit cikiyor ki saglik ocaginda klinikte filan yaptiriyorum kendi istrmiyor. idrar kültürde bakteri cikmamisti o yuzden bol su ic dedi. neden tahlil istemiyosun bak senin yuzunden belkide erkendogum riski bunlsri yasiyorum demek istiyorum ama ondan baska doktor gercekten yok. hastanede erkendogum uniteside var. el mecbur
dun medipole gittik. kadina diyorumki idrara sikisigim yapabilirmiyim bana diyoki ya orda düşerse koromadan cok korkuyor beni bi dovmedigi kaldi. ben kivraniyorum sancidan bana sacma sapan davraniyor neden kendi doktoruna gitmedin diyor salak dicem . beni hesaba cekti resmen esime dedimki burda muayene olmak istemiyorum gotur beni. paramizla rezillik yasiyoruz. neyse guxbela ultrasondan bakti nstye bagladi. hemsireler ayri cins. almadilsr esimi iceri. Allah kimseyi dusurmesin cok kotuyum moralmen. alttan muayene de olma taraftari deoldim yapmadi da zaten korkak. vajinal ultrasondan rahimagzi scikligi anlasilmazmis. kendi hekimim nasi anliyo peki?
suan karnimin ortasinda sanci var hafiften belime de vuruyor kendi hekimime aksam yazdim internetini kapatti. devlete daha once gitmistim ordaki muameleyi hic anlatmayim. Allah yardimcim olsun hic iyi degilimm