H_myra1 Nurklc38 eveett bir an önce dogurmak dilegiyle dogurunca biliyorum daha zor olacak 2 yaşında da oglum var ama olsun en azında ven saglık açısından iyi olurum😅
Burcu4135 Nurklc38 gecer gecer gecti valla, sanki hep böyle hamile kalacağım sanıyordum cok da kötü gecti hamileligim ona ragmen bitti valla. Son günleriniz serin havaya denk gelecek sükredin yaz ayında son aylar cok kötü geciyor.
AslanAlp Nurklc38 evet zaman geçmiyor diyoruz ama bak bitiyor artık hamilelik çok muazzam bir olay kavuşmak ayrı… 3 haftalıkken öğrenmiştim şimdi 32 haftamı bitiriyorum… 🥰 Rabbim hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin kimseyi evladıyla sınamasın tek isteğim. 🙏
Nurklc38 Azizinannesi2 Yani orası öyle ama işte sağlıkla gelsinler büyüsünler de güzel hayatları olsun 🥰🙏🏻
Kaderberatmelek tugba_44 bebek aşağı indiği için bende bi haftadır zor yürüyorum hatta oturamıyorum ama sancı hakkında bi bilgim yok cnm yalancı sancılar başlamış da olabilir