Likapaa evet çünkü pastörize edilmiş yumurtadan hiç bir zararı olmaz. Hiç bir mikrop bulunmaz. Buradaki en önemli husus açıldıktan sonra mutlaka dolapta saklanmasıdır. Mesela dışarda yemek yiyeceksiniz küçük açılmamış paket ise sorun olmaz (paket servis gibi) ama açılmış bir kutuysa mutlaka soğuk yani dolaptan gelmesi lazım (dışarıda hamburger veya patates kızartması söylediniz gelen mayonez şişe soğuk değilse o zaman tüketmeyin işte bu problem yani gıda zehirlenmesi olabilir). Bir dönem Kalite müdürü olarak otelde çalıştığım için gıda kodeksine göre mayonez doğru bir şekilde saklandığında ve SKT geçmediğinde sorun yaratan bir gıda değildir. Sağlıcakla kalın 🌺