Hahahh12 Aag06 demetevler Karşıyaka 😊 sehir hastanesnde düşünüyorum . Sen hangi hastanede yaptın doğumu
Aag06 Hahahh12 memorial de yaptim bende ayy cok uzak bana yaa karsiyakaya bi kabristan icin gidiyorum valla😂
Aag06 Hahahh12 bugun asiri kalabaliktir zaten tatil hava sicak herkes dolusmustur bisiklet iicinn falan 😂