Momyyy16 ben doktorumla görüştüm ağrılar konusunda gel bı bakalım dedi sukur iyiydi bebiş sıkıntı yoktu idrar felan aldı enfeksiyon varmı diye oda yoktu yediklerinden de kaynaklanır çiğ sebze meyveden uzak dur biraz gaz yapar bağırsak hareketleri sancı yapıyor olabilir dedi benim içime kız doğuyor ama bilmiyorum ya çok heycanli bir bekleyiş bu hafta normalde kontrol yoktu hesapta bu hafta gidince 13. Haftaya sarktı bizim bı sonraki muayne 😅 kesen nasıl senin benimkisi baya yuvarlak ultrasonda baktığında