Kızlar selam, doğuma son 9 günüm kaldı. 38+6dayım. Annemle bugün hamama gidelim dedik. Bende hiç açılma sancı ya da başka belirti yok. Belki rahatlatır rahimde kasılma gevşeme olur diye düşündüm ama doğurur muyum bi anda korkum oldu. Deneyen oldu mu doğum öncesi hamamı?