Eminesrkn önde giden bebek erken doğacak diye birşey yok canım benim bebeğimde 1 hafta öndeydi 39+6da biraz iri bir bebek olarak doğdu 🤣 doğum belirtileri belden kasıklara doğru yayılan yerini tam tarif edemediğin adet dancısına benzeyen sancı, karnın aşağı düşmesi göğüs kafesinin boşalması daha rahat nefes alman mide yanmanın azalması çok sık idrara çıkmak