minikkuzummmm Emziren anneler ben bugün covid 19 biontech aşısı olacağım, bebeğimi emzirmeye devam edebilir miyim???
Seref minikkuzummmm evet emzirmede antikor bebeğe geçiyor. Sakın endişeniz olmasın. Benim doktorum da bana böyle önerdi. 1.dozu oldum, 2. İçin emzirme döneminde olacağım. Geçmiş olsun
minikkuzummmm BusraUras Doktorum hamileyken olma emzirme döneminde 10 gün sonra olabilirsin dedi ama emzirme hakkında Bilgi vermedi ☹️
BusraUras minikkuzummmm ara deki bilgi kısmında bir eksiklik var boşluğu doldurur musunuz 😅 işte böyle ikilemde bırakıyorlar insanı. Sinir oluyorum.
Seref minikkuzummmm aynı gün emzirebilirsin, bir sakıncası ya da ekstra beklenmesi gereken bir süre yok. Bunu doktora da sorabilirsin :)
minikkuzummmm BusraUras 😂😂 , Oradaki hemşireye sordum bir sıkıntı olmadı henüz emzirmeye devam edebilisin dedi🤗