SongulT bizde 14+2 yiz henuz cinsiyet belli degil... 2 hafta sonra kontrolum var kismetse orda ogreniriz insallah... Bu arada ikili test yaptirmadim direk prena test var onu yaptirdim sonuc bekliyoruz... Saglikla kolaylikla kucagimiza almak nasip etsin Rabbim...